Kurs RODO w Marketingu i Sprzedaży

Kurs RODO w Marketingu i Sprzedaży

Dane Osobowe w Internetowym Biznesie

Wprowadzenie

Nowe zasady przetwarzania danych osobowych dotkną najbardziej te branże, dla których dane są szczególnie ważne - a zatem branżę marketingową i sprzedaż online. Dlatego przygotowaliśmy kurs "RODO w Marketingu i Sprzedaży", który przeprowadzi każdego marketera i sprzedawcę przez nowe przepisy oraz odpowie na pytanie: jak przetwarzać dane osobowe zgodnie z RODO. Nie jesteś pewny, czy przetwarzasz dane w swojej firmie w sposób zgodny z prawem? Zastanawiasz się jak przygotować swoją firmę do RODO? Jeśli tak - koniecznie sprawdź materiał, który dla Ciebie przygotowaliśmy.


  • W jaki sposób prawidłowo uzyskiwać zgody na przetwarzanie danych osobowych na stronie internetowej?
  • Jakie są nowe uprawnienia podmiotów danych oraz kiedy profilowanie jest dozwolone przez prawo?
  • RODO a Facebook Lead Ads i konkursy na Facebooku oraz kampanie przy pomocy AdWords
  • Jak RODO odnosi się do zbierania leadów, marketing automation, oraz programów afiliacyjnych?
  • Jak zapewnić bezpieczeństwo danych podczas korzystania z plików cookies i chatbotów?
  • Jakie są nowe obowiązki administratora danych osobowych oraz podmiotu przetwarzającego?
  • Jak wysyłać treści marketingowe zgodnie z RODO i jak wybrać odpowienie zabezpieczenia?
  • Jak zgodnie z RODO ratować “porzucone koszyki” i jak legalnie zbierać leady?

Kurs “RODO w Marketingu i Sprzedaży” przygotowany został szczególnie z myślą o działach marketingu i sprzedaży. Kurs skierowany jest dla wszystkich tych, którzy zajmują się sprzedażą i marketingiem online i zastanawiają się jak przygotować się do nowych przepisów o ochronie danych osobowych wprowadzonych przez RODO - Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych oraz chciałyby dowiedzieć się, jakie zmiany wprowadzić w swoich firmach, aby móc bezpiecznie przetwarzać dane osobowe swoich klientów.

Dane osobowe oraz zasady przetwarzania danych osobowych

Kurs RODO w Marketingu i Sprzedaży

Z pierwszej części kursu “RODO w marketingu i sprzedaży” dowiesz się czym są dane osobowe zwykłe i dane szczególnie chronione, jaki jest cel reformy ochrony danych osobowych, czym jest przetwarzanie danych osobowych, kiedy przetwarzanie danych osobowych jest zgodne z prawem oraz jakie zasady przetwarzania danych osobowych wprowadza RODO - Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych. W tej części dowiesz się co oznaczają zasady: privacy by default i privacy by design, jak należy rozumieć zasadę minimalizacji danych oraz jak długo przechowywać dane osobowe.

RODO w marketingu i sprzedaży - zagadnienia praktyczne

Kurs RODO w Marketingu i Sprzedaży

W kolejnej części kursu będzie mowa o tym, jakie są zasady wysyłania treści marketingowych według RODO, jak w praktyce powinna wyglądać zgoda na przetwarzanie danych osobowych, aby była zgodna z prawem oraz czy w związku z RODO zwiększyła się ilość obowiązkowych checkboxów. W tej części dowiesz się również czym jest profilowanie według RODO i kiedy profilowanie jest dozwolone przez prawo. W tej części kursu znajdziesz również informacje na temat tego, jak RODO odnosi się do zbierania leadów, marketing automation, kupowania baz danych oraz programów afiliacyjnych. W tej części opowiem również o tym, jak zapewnić bezpieczeństwo danych, gdy korzystamy z plików cookies, chatbotów oraz amerykańskich aplikacji. Dowiesz się ponadto jak prowadzić firmowy CRM zgodnie z RODO oraz kiedy zbieranie leadów jest dozwolone przez prawo. W tej części znajdziesz również informacje o tym, kto odpowiada za bezpieczeństwo danych w sytuacji, gdy korzystamy z chatbotów oraz o czym powinien pamiętać każdy marketer jeszcze na etapie planowania nowych działań marketingowych.

Wysyłka newsletterów i przetwarzanie danych osobowych

Kurs RODO w Marketingu i Sprzedaży

W kolejnym rozdziale dot. praktycznych aspektów RODO w marketingu i sprzedaży dowiesz się jak wysyłać newsletter zgodnie z prawem, jak w praktyce wygląda obowiązek informacyjny w przypadku wysyłki newslettera, czy w przypadku korzystania z systemów mailingowych konieczne jest zawarcie umowy powierzenia przetwarzania danych? W tej znajdziesz również informacje na temat tego, czy zgodnie z RODO możliwe jest zbieranie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów marketingowych w zamian za rabat lub wolny dostęp do usługi.

RODO a rozporządzenie ePrivacy oraz prawa podmiotów danych

Z tego rozdziału dowiesz się jakie zmiany w zakresie ochrony poufności komunikacji w łączności elektronicznej zakłada projekt rozporządzenia ePrivacy, kogo będą dotyczyć, jakie dane będą objęte ochroną rozporządzenia ePrivacy oraz co jego wejście w życie może oznaczać dla marketerów i sprzedawców. Dalej znajdziesz informacje na temat nowych praw podmiotów danych, czyli nowych uprawnieniach użytkowników sieci wprowadzonych przez RODO. Dowiesz się z niego jak podmioty danych mogą chronić swoją prywatność, co w praktyce oznacza prawo do bycia zapomnianym, kiedy podmioty danych mogą odmówić zgody na rejestrowanie rozmowy telefonicznej oraz jakie uprawnienia dla podmiotów danych przewiduje RODO w sytuacji gdy dojdzie do wycieku danych osobowych.

Obowiązki administratora danych osobowych oraz podmiotu przetwarzającego

Kurs RODO w Marketingu i Sprzedaży

Z tego rozdziału dowiesz się kim jest administrator danych osobowych, jakie obowiązki nakłada na niego Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych, kim jest podmiot przetwarzający oraz czym różni się od administratora danych osobowych.W tej części znajdziesz również informacje na temat tego czym jest rejestr czynności przetwarzania i czym różni się od niego rejestr kategorii czynności przetwarzania. W tym rozdziale wyjaśniamy również jak wybrać odpowiednie środki bezpieczeństwa - adekwatne do ilości i rodzaju danych, które są przetwarzane przez administratora lub podmiot przetwarzający, co oznacza w praktyce ocena skutków przetwarzania oraz dlaczego warto prowadzić rejestr czynności przetwarzania.

W tym rozdziale poznasz ponadto zakres obowiązków dokumentacyjnych, które RODO nakłada na administratorów danych osobowych oraz podmioty przetwarzające oraz dowiesz się co powinno znaleźć się w poszczególnych dokumentach - zarówno w dokumentacji wewnętrznej, jak i zewnętrznej. W tym rozdziale dowiesz się także na czym polega obowiązek zgłoszenia naruszenia ochrony danych osobowych do organu nadzorczego oraz jakie uprawnienia przysługują organowi nadzorczemu w przypadku naruszania zasad ochrony danych osobowych.

Case study

Kurs RODO w Marketingu i Sprzedaży

W tym rozdziale zostaną omówione praktyczne przykłady wykorzystywania danych osobowych w działaniach marketingowych wraz z wyjaśnieniem, w jaki sposób przeprowadzać konkretne działania zgodnie z RODO. W tej części kursu dowiesz się, co RODO mówi o korzystaniu z usług Facebook Lead Ads, organizowaniu konkursów na Facebooku, korzystaniu z kampanii Google Adwords, podejmowaniu działań remarketingowych, ratowaniu porzuconych koszyków oraz sprzedaży online.

Z lekcji “RODO a Facebook Lead Ads” dowiesz się kto odpowiada za bezpieczeństwo danych osób, które zdecydują się na kontakt z firmą, która korzysta z usługi Facebook Lead Ads. W lekcji “RODO a organizowanie konkursów na Facebooku” znajdziesz informacje na temat tego, jak zgodnie z prawem zorganizować konkurs na Facebooku oraz jak zadbać o bezpieczeństwo danych użytkowników, którzy zdecydują się wziąć udział w konkursie. Z kolejnej lekcji tej części kursu: “RODO a niedokończone zamówienia” dowiesz się jak zgodnie z prawem zatrzymać klienta i zachęcić go do dokończenia procesu zakupowego. W lekcji zatytułowanej “RODO a remarketing, Google Adwords i pliki cookies” znajdziesz informacje na temat tego, jak zgodnie z RODO przeprowadzić kampanię przy pomocy Google Adwords oraz jak korzystać z różnych rodzajów ciasteczek.

RODO w Marketingu i Sprzedaży - Q&A

Kurs RODO w Marketingu i Sprzedaży

Ostatnią częścią kursu “RODO w marketingu i sprzedaży” jest Q&A, czyli zestawienie najczęściej pojawiających się pytań o nowe przepisy dotyczące przetwarzania danych osobowych w marketingu i sprzedaży, W tej części kursu znajdziesz odpowiedzi między innymi na pytania o to jak przetwarzać dane osobowe dzieci, co w praktyce oznacza uzasadniony interes administratora, kim jest współadministrator danych osobowych, jakie środki bezpieczeństwa zastosować w przypadku przetwarzania danych osobowych w formie elektronicznej, a jakie w formie papierowe oraz jakie kary grożą za bezprawne przetwarzanie danych osobowych.

Dla kogo jest ten kurs?

Kurs skierowany jest dla wszystkich tych, którzy zajmują się sprzedażą i marketingiem online i zastanawiają się jak przygotować się do nowych przepisów o ochronie danych osobowych wprowadzonych przez RODO - Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych oraz chciałyby dowiedzieć się, jakie zmiany wprowadzić w swoich firmach, aby móc bezpiecznie przetwarzać dane osobowe swoich klientów.

Kurs został przygotowany w szczególności z myślą o tych branżach, dla których dane są szczególnie ważne - a zatem branżę marketingową i sprzedaż online. Kurs “RODO w marketingu i sprzedaży” przeprowadzi każdego marketera i sprzedawcę przez nowe przepisy oraz odpowie na pytanie: jak przetwarzać dane osobowe zgodnie z RODO.

Dlaczego wybrać właśnie ten kurs?

  1. Kurs wideo to najbardziej efektywna a zarazem najprzyjemniejsza forma nauki. Jest on tak prowadzony, byś cały czas mógł go śledzić z zainteresowaniem i zaangażowaniem, a także czerpać satysfakcję ze zdobytej wiedzy!
  2. Wiedza, którą otrzymujesz w tym kursie, to nie tylko sucha teoria, ale również wskazówki od praktyka z wieloletnim doświadczeniem, dzięki którym dużo łatwiej będzie Ci opanować materiał i prowadzić swój biznes w legalny i bezpieczny sposób.
  3. Uczysz się na praktycznych przykładach. Kurs, który masz przed sobą to esencja praktycznej wiedzy i doświadczenia a także wzorów, które oszczędzą Ci godziny pracy i poszukiwań.
ocen
-15%
Ten Kurs możesz kupić w Pakiecie, który zawiera precyzyjnie dobrane, uzupełniające materiały. Poza zniżką Pakiet umożliwi Ci zdobycie Odznaki i Certyfikatu.
badge

Jesteś o krok od zdobycia odznaki!

Jednym z brakujących kursów jest . Opublikuj to w Strefie klienta i sprawdź, jak idzie innym użytkownikom.

Zdobyłeś specjalizację!

Gratulacje! Zdobyłeś specializację . Opublikuj to w Strefie klienta i sprawdź, jak idzie innym użytkownikom.

Odbierz rabat 15%