Kurs Reklama na Facebooku

Kurs Reklama na Facebooku

w Praktyce

Wprowadzenie

Prowadzisz fanpage swojej firmy i zastanawiasz się, w jaki sposób powiększyć grupę odbiorców, którzy dowiedzą się o Twoich usługach? A może zajmujesz się zawodowo marketingiem i chcesz, by remarketing, scoring czy kampanie Lead Ads prowadzone na Facebooku nie miały przed Tobą tajemnic? W tym Kursie poznasz nie tylko podstawy tworzenia skutecznych reklam i kreowania wizerunku w social mediach, lecz także specjalistyczne techniki, które sprawią, że w pełni wykorzystasz tkwiący w Facebooku potencjał. Odkryjesz skuteczne narzędzia, które usprawnią Twoją pracę i zwiększą Twoje zyski, a także nauczysz się skutecznej analizy otrzymywanych danych.


  • Profesjonalne podejscie do prowadzenia fanpage
  • Szybka praca z Power Editorem i Ads Managerem
  • Audience Insight i zaawansowany remarketing
  • Kreatywne wykorzystanie Lead Ads
  • Zwiekszanie sprzedazy przez Lookalike
  • Praktyczne cwiczenia i tworzenie kampanii
  • Dobre praktyki tworzenia postów
  • I wiele, wiele wiecej!

Wszystko czego potrzebujesz do profesjonalnego prowadzenia fanpage'a!

W pierwszej części Kursu dowiesz się, co sprawia, że Facebook jest tak skutecznym kanałem sprzedażowym. Opowiemy Ci na podstawie badań topowych ośrodków o tym, co sprawia, że niektóre posty są angażujące użytkowników. Omówimy szeroko zarówno techniczny aspekt tworzenia postów na fanpage oraz praktyczne wykorzystanie tych porad poprzez dostosowywanie treści do wielu zmiennych. Powiemy Ci, jaki wpływ na odbiór przez potencjalnych klientów ma cykl dobowy, jak dostosować posty do konkretnego celu oraz jak skrócić czas kontaktu z firmą, a dodatkowo poznasz wygodne narzędzia, które usprawnią Twoją pracę, takie jak posty Call Now i Send Message w Power Editorze.

Możliwości kryjące się w postach typu Lead Ads

Kurs Reklama na Facebooku

Niezależnie od tego, czy wiesz juź, czym są posty typu Lead Ads i miałeś okazję z nich korzystać, czy też jest to Twoje pierwsze spotkanie z nimi – szeroko omówimy zagadnienia dotyczące treści pozyskujących dane kontaktowe użytkowników i wyjaśnimy, jak w wygodny i skuteczny sposób tworzyć oparte na nich kampanie. Dodatkowo, oprócz samej teorii, po obejrzeniu tej części kursu, będziesz umiał w różnorodny sposób wykorzystać zebrane w kampanii dane.

Analiza i podstawy kampanii

Kurs Reklama na Facebooku

W tej części Kursu skupimy się na technologiach, które umożliwią Ci śledzenie i poznawanie użytkowników na stronie WWW, takich jak Pixel. Poznasz rodzaje postów, które najskuteczniej przyczyniają się do wzrostu sprzedaży, a także sposoby na to, by uzyskać wartościowy ruch na Twoim fanpage. Przeprowadzimy symulację udanej kampanii na Facebooku oraz odpowiemy na wiele nurtujących Cię pytań – jak wykorzystać uzyskane opinie jako reklamę, czy wybrać bid automatyczny czy ręczny, jak zoptymalizować koszty oraz wiele innych. Omówimy szczegółowo różnice pomiędzy kampaniami CPA oraz CPM i wdrożymy Cię w podstawy remarketingu.

Audience Insight, remarketing i scoring

Kurs Reklama na Facebooku

Następnie przejdziemy do analizy grupy docelowej, jaką stanowić będą Twoi potencjalni klienci oraz dowiemy się, jak wykorzystać dane rynkowe do własnych celów. Zarysujemy szeroko zagadnienie remarketngu na podstawie ilości odwiedzin i czasu spędzonego w witrynie oraz scoringu z wykorzystaniem tych elementów oraz wykonanych transakcji. Dowiesz się, dlaczego dobry marketing nie sprzedaje, tylko pozwala kupować, a także odświeżysz sobie zagadnienia z początku kursu, by wykorzystać je na nowych płaszczyznach. Na przykładzie praktycznych ćwiczeń nauczysz się tworzyć posty, które konwertują, a także poznasz techniki przygotowywania postów i reklam typu Canvas.

Praktyczne zadania i tworzenie kampanii

Kurs Reklama na Facebooku

By w pełni wykorzystać zdobywaną przez Ciebie wiedzę, otrzymasz od nas zadania związane z projektowaniem kampanii remarketingowych. Takie zagadnienia jak usuwanie mało zainteresowanych użytkowników, rodzaje przekazów reklamowych czy zimny kontakt nie będą miały przed Tobą tajemnic. Nauczysz się wykorzystywać technologię Lookalike, by zwiększyć swoją sprzedaż, i dowiesz się, w jaki sposób przekonać klienta, że to właśnie Twoich usług poszukuje. Przedstawimy Ci przydatne triki w tworzeniu kampanii typu Lead Ads i zaprezentujemy, jak wykorzystywać w skuteczny sposób Power Editora oraz Ads Managera. Na zakończenie Kursu poznasz scenariusz kontaktu z klientem po wypełnieniu formularza Lead Ads oraz poznasz przykłady działających, sprawdzonych kampanii.

Dla kogo jest ten kurs?

Jeżeli jesteś zainteresowany zagadnieniami social media oraz chcesz zdobyć większe grono zaangażowanych klientów – z pewnością ten Kurs przybliży Ci zarówno techniki tworzenia skutecznych kampanii, jak i odkryje przed Tobą tajniki przygotowywania najbardziej efektywnych postów. Kurs stanowi niezbędne narzędzie dla każdego przedsiębiorcy oraz osoby zajmującej się marketingiem w social mediach.

Dlaczego wybrać właśnie ten kurs?

  1. Kurs wideo to najbardziej efektywna a zarazem najprzyjemniejsza forma nauki. Jest on tak prowadzony, byś cały czas mógł go śledzić z zainteresowaniem i zaangażowaniem, a także czerpać satysfakcję ze zdobytej wiedzy!
  2. Wiedza, którą otrzymujesz w tym kursie, to nie tylko sucha teoria, ale również wskazówki od praktyka z wieloletnim doświadczeniem, dzięki którym dużo łatwiej będzie Ci opanować materiał i zdobyć przewagę konkurencyjną.
  3. Uczysz się na praktycznych przykładach. Kurs, który masz przed sobą to esencja praktycznej wiedzy i doświadczenia a także wzorów, które oszczędzą Ci godziny pracy i poszukiwań.
ocen
-15%
Ten Kurs możesz kupić w Pakiecie, który zawiera precyzyjnie dobrane, uzupełniające materiały. Poza zniżką Pakiet umożliwi Ci zdobycie Odznaki i Certyfikatu.
badge

Jesteś o krok od zdobycia odznaki!

Jednym z brakujących kursów jest . Opublikuj to w Strefie klienta i sprawdź, jak idzie innym użytkownikom.

Zdobyłeś specjalizację!

Gratulacje! Zdobyłeś specializację . Opublikuj to w Strefie klienta i sprawdź, jak idzie innym użytkownikom.

Odbierz rabat 15%