Kurs Marketing Produktów

Kurs Marketing Produktów

Wprowadzanie Produktu na Rynek

Wprowadzenie

Witaj w kursie poświęconym wprowadzaniu produktu na rynek. Kilkugodzinny materiał przygotowany przez Pawła Tkaczyka, specjalistę w dziedzinie budowania wizerunku marki, sprawi, że nauczysz się opowiadać o Twoim produkcie lub usłudze w taki sposób, by zainteresować potencjalnych klientów. Dzięki zagadnieniom zawartym w kursie dowiesz się, jak w spójny sposób tworzyć historię Twojego produktu, jak mierzyć i analizować jego wyniki po premierze oraz w którym momencie zacząć schodzić z rynku tak, by uzyskać optymalne korzyści.


  • Weryfikacja potencjału pomysłu
  • Omówienie cyklu życia produktu
  • Budowanie zgranego zespołu
  • Szukanie innowacji
  • Definiowanie potrzeb klientów
  • Komunikacja z klientami
  • Doświadczenia użytkowników
  • Kreatywne zwijanie biznesu

Działania przed premierą produktu

Kurs Marketing Produktowy

W pierwszej części kursu skupimy się na fazie przed premierą produktu - pre-launchu. Przekonasz się, dlaczego na długi czas przed zaplanowaną premierą warto rozpocząć rozbudowane działania marketingowe oraz wizerunkowe. Prowadzący opowie Ci o tym, jakie badania okażą się konieczne, by sprawdzić, jakie oczekiwania mają Twoi potencjalni klienci, dowiesz się, jak analizować zgromadzone dane i wykorzystać je w najlepszy sposób a także jak zoptymalizować komunikację marketingową, by działała na Twoją korzyść.

Struktury i schematy wprowadzania produktu na rynek

Kurs Marketing Produktowy

Kolejne rozdziały kursu odpowiedzią na pytania dotyczące tworzenia person oraz benchmarkingu. Poznasz dokładne struktury i schematy, które pozwolą Ci uniknąć częstych błędów przy premierach produktów. Dowiesz się jak rozplanować swoje działania w taki sposób, by Twoja premiera nie przebiegła w sposób chaotyczny oraz wspólnie przeanalizujemy cykl życia produktu. Przekonasz się z kim i w jaki sposób warto się porównywać, by uczyć się od najlepszych i nie powielać ich pomyłek.

Etapy życia produktu na rynku

Kurs Marketing Produktowy

Druga część kursu ma na celu omówienia działań, które będziesz musiał wykonać po premierze produktu. Poznając kolejne etapy życia produktu - takie jak okres wzrostu, nasycenia oraz inne - będziesz mógł przeanalizować i zaplanować poszczególne tygodnie i miesiące, tak, by wiedzieć, jakich efektów się spodziewać. Omówimy wyzwania stojące przed przedsiębiorcami - zarówno tymi zarządzającymi dużymi firmami jak i niewielkimi przedsiębiorstwami - takie jak skalowanie, zatrudnianie odpowiedniego zespołu, a nawet analizę tego, w jaki sposób i kiedy zejść z rynku.

Jak kreatywnie „zwinąć biznes”

Kurs Marketing Produktowy

Na koniec prowadzący przeprowadzi Cię przez etapy crossellingu, upsellingu, budowania wartości koszyka oraz kreatywne zakończenie działalności z produktem. Dzięki temu będziesz w stanie z każdego swojego projektu - niezależnie od jego powodzenia lub niepowodzenia - wyciągnąć wartościową lekcję oraz będziesz pewien, że każdy kolejny projekt będzie jeszcze lepiej dopracowany.

Dla kogo jest ten kurs?

Kurs Marketing Produktowy

Kurs przeznaczony jest dla wszystkich osób, które stoją przed wyzwaniem wprowadzenia na rynek nowego produktu i chcą zrobić to w sposób zorganizowany. Jeżeli jesteś product managerem, marketerem, właścicielem firmy czy freelancerem, albo po prostu masz pomysł na produkt, który może się sprawdzić - ten kurs pomoże Ci zrozumieć jakie kroki musisz podjąć. Materiał będzie odpowiedni dla wszystkich, którzy chcą poznać szczegółowe procedury niezbędne do odniesienia przez produkt i markę sukcesu na rynku.

Dlaczego wybrać właśnie ten kurs?

  1. Kurs wideo to najbardziej efektywna a zarazem najprzyjemniejsza forma nauki. Jest on tak prowadzony, byś cały czas mógł go śledzić z zainteresowaniem i zaangażowaniem, a także czerpać satysfakcję ze zdobytej wiedzy!
  2. Wiedza, którą otrzymujesz w tym kursie, to nie tylko sucha teoria, ale również wskazówki od praktyka z wieloletnim doświadczeniem, dzięki którym dużo łatwiej będzie Ci opanować materiał i pracować efektywniej.
  3. Uczysz się na praktycznych przykładach. Kurs, który masz przed sobą to esencja praktycznej wiedzy i doświadczenia a także wzorów, które oszczędzą Ci godziny pracy i poszukiwań.
ocen
-15%
Ten Kurs możesz kupić w Pakiecie, który zawiera precyzyjnie dobrane, uzupełniające materiały. Poza zniżką Pakiet umożliwi Ci zdobycie Odznaki i Certyfikatu.
badge

Jesteś o krok od zdobycia odznaki!

Jednym z brakujących kursów jest . Opublikuj to w Strefie klienta i sprawdź, jak idzie innym użytkownikom.

Zdobyłeś specjalizację!

Gratulacje! Zdobyłeś specializację . Opublikuj to w Strefie klienta i sprawdź, jak idzie innym użytkownikom.

Odbierz rabat 15%