Przewiń do góry strony

Filmy pomocy

Najczęściej Zadawane Pytania (FAQ)

Oprogramowanie

Skąd pobrać oprogramowanie Adobe?

Oprogramowanie w wersji testowej (Trial), w pełni funkcjonalnej przez 30 dni, można pobrać ze strony producenta - Adobe. Wersje próbne pobierane w ramach Creative Cloud. Wymagana jest rejestracja. Na stronie Adobe dostępne są jedynie najnowsze wersje programów. Poprzednie wersje można znaleźć np. na witrynie download.com

Czy do kursów dołączone jest oprogramowanie?

Niestety nie możemy nagrać programów wersji testowych i załączyć ich do przesyłki z kursami, z prostej przyczyny - zabrania tego producent oprogramowania a więc narażalibyśmy się na odpowiedzialność z jego strony. Polecamy zatem odwiedzić stronę producenta i ściągnąć wersje próbne.

Czy na eduweb.pl można kupić oprogramowanie?

Nie, obecnie nie prowadzimy sprzedaży oprogramowania. Polecamy sklep graficzne.pl, który posiada autoryzację Adobe. Dodatkowo, powołując się na eduweb.pl możesz tam otrzymać bonus. Zapytania dotyczące oprogramowania proszę przesyłać na adres sklep /małpka/ graficzne.pl

Wersje językowe oprogramowania

Wszystkie nasze kursy prowadzone są przez polskiego trenera, jednak omawiane funkcje pokazujemy na oprogramowaniu w wersji angielskiej (EN). Staramy się jednak, podczas omawiania konkretnych funkcji, powoływać się na ich polskie odpowiedniki tak, aby użytkownik mógł również bez problemu odnaleźć konkretne narzędzie w polskiej wersji językowej oprogramowania. Jesteśmy jednak przekonani, że nauka na interfejsie angielskim niesie za sobą dodatkowe korzyści polegające na przyswojeniu właściwych, branżowych nazw, które później przydają się w pracy i poszukiwaniu kolejnych materiałów.

Opanowanie programu w wersji EN daje dużą korzyść, która polega nie tylko na znajomości interfejsu, ale także związana jest z faktem, iż ogromna większość materiałów, które można znaleźć w sieci, a także dobrych książek, opisuje czynności w wersji EN. W związku z tym użytkownik kursu będzie mógł z pomocą takich materiałów bez przeszkód rozwijać swoje umiejętności.

Zakupy i Bezpieczeństwo

Bezpieczeństwo zakupów

Kupując na eduweb.pl możesz być pewny, ze Twoje pieniądze oraz dane sa bezpieczne. Zintegrowaliśmy nasz system z popularną platformą payU.pl, z której korzysta między innymi Onet, Wirtualna Polska czy home.pl. Zaletą systemu jest zarówno maksymalne bezpieczeństwo Twoich transakcji, jak fakt, ze transakcje realizowane są niemal natychmiast po dokonaniu płatnosci. Transakcje po stronie eduweb.pl są szyfrowane z wykorzystaniem połączenia SSL.

Procedura płatności

Dokonując zakupów na eduweb.pl zazwyczaj masz z reguły do dyspozycji dwa warianty - zakup kursu on-line dostępnego na specjalnie przygotowanej stronie, bądź kurs w postaci płyty DVD, który zostanie wysłany na podany przez Ciebie adres.

Wybierając wariant pierwszy, czyli zakup on-line, kliknij na właściwy przycisk. Zostanie wyświetlony formularz, w którym musisz wypełnić wszystkie pola. Jeżeli któreś z pól pozostawisz puste, otrzymasz stosowny komunikat i będziesz musiał je uzupełnić. Bardzo ważny jest adres email, który pozwoli nam kontaktować się z Tobą, dlatego zwróć szczególna uwagę na jego poprawność.

Następnie pozostaje wybór formy płatności spośród wariantów dostępnych w rozwijanej liście. Jeśli nie posiadasz karty kredytowej bądź konta w jednym z dostępnych banków, możesz wybrać przelew bankowy a otrzymasz do wydrukowania przekaz na odpowiednią kwotę, który możesz zrealizować np. na poczcie. Zapoznaj się także z polityką prywatności serwisu, ponieważ zakup kursu oznacza, że się na nią zgadzasz.

Kiedy już wszystkie pola są uzupełnione, wybierz "Płacę" a zostaniesz przeniesiony na bezpieczne (szyfrowane) strony płatności za pomocą kart kredytowych lub Twojego banku, gdzie po zalogowaniu wszystkie informacje będą już uzupełnione, także finalizacja transakcji zajmie Ci tylko kilka chwil.
Następnie zostaniesz przeniesiony na strone eduweb.pl z odpowiednia informacją.

Jezeli zobaczysz stronę z błędem, transakcja, której próbowałes dokonać nie powiodła się - być może podałes błędne dane, np. zrobiłeś literówkę w nazwie posiadacza karty bądź na Twoim koncie nie ma wystarczajacych środkow. Pieniadze nie zostają wówczas pobrane a Ty możesz skontaktować się z nami w celu wyjaśnienia zaistniałego błędu lub dokonać zakupu ponownie.

Z kolei strona z informacją o powodzeniu transakcji informuje, że Twoja transakcja przebiega poprawnie. Z reguły transakcje są realizowane w ciągu kilku minut, jednak operatorzy rezerwują sobie czas do 24 godzin na sprawdzenie danych i pobranie pięniedzy (karta kredytowa), dlatego transakcja może trwać dłuzej. Przelewy do wspieranych banków są księgowane zazwyczaj w kilka minut. Wybierając opcję przelew bankowy należy się liczyć z czasem realizacji do 2 dni po opłaceniu. Jeśli chcesz sprawdzić jaki jest status Twojej transakcji możesz zalogować się do Strefy Klienta, lub przesłać do nas wiadomość. Warto zanotować wówczas ID transakcji i podać je w mailu.

W Strefie Klienta uzyskasz także informację, jaki jest status zamówienia oraz data wysyłki w przypadku zakupu wersji DVD. Będziesz miał także możliwość pobrania kursów zamawianych w wersji DVD.

Po pomyślnym rozpoczęciu transakcji otrzymasz email z potwierdzeniem.

Kiedy transakcja pomyślnie się zakończy, otrzymasz kolejny email z potwierdzeniem, wówczas możesz być już pewien, że wszystko przebiegło prawidłowo.

Wpłaty bezpośrednio na konto

W wyjątkowych sytuacjach można wpłacić wyliczoną kwotę zamówienia bezpośrednio na konto firmowe. Należy jednak w tym celu wcześniej się z nami skontaktować i liczyć się z tym, że taka forma płatności spowoduje dłuższe oczekiwanie na zamówiony produkt niż zakup bezpośrednio na stronie. W takiej sytuacji kwotę proszę przelać na konto:

26 1140 2004 0000 3102 5118 8039 (mBank)
INSIGO GRZEGORZ RÓG
UL. HLONDA 4K M.1
02-972 WARSZAWA

Wszystkie dane potrzebne do realizacji transakcji jak adres e-mail, dane do wysyłki czy faktury prześlij nam od razu za pomocą formularza kontaktowego, byśmy wiedzieli kto i jaki produkt opłaca.

Zniżki i rabaty

Specjalne ceny kursów dostępne są w Pakietach, oraz podczas zakupu wielu kursów przez koszyk. Pakiety związane z kursem znajdziesz na stronie opisu kursu w zakładce Pakiety -15% i w tej samej zakładce na stronie kategorii. Tworzenie własnych Pakietów jest możliwe w koszyku, gdzie obowiązują progi rabatowe uzależnione od wartości zakupów. Po dodaniu kursów i rozwinięciu koszyka otrzymasz informacje o przyznanym rabacie, ew. o kwocie brakującej do kolejnego progu rabatowego. Poza w/w zniżkami, nie udzielamy specjalnych rabatów na kursy. Niekiedy udzielamy także specjalnych zniżek abonentom Newslettera i stałym klientom eduweb.pl. Obowiązują one wyłącznie przez tydzień po premierze kursu. Nie ma możliwości uzyskania rabatu po zakończeniu okresu promocyjnego. Zniżki są dostępne również dla szkół i firm przy zakupie większej ilości licencji. Więcej informacji znajduje się na stronie Multilicencji.

Faktury VAT

Osobom zainteresowanym przesyłamy faktury VAT. Dane do faktury należy uzupełnić na stronie zakupu po wybraniu opcji "Chcę otrzymać fakturę". Późniejsze uzupełnienie danych do faktury jest możliwe wyłącznie niezwłocznie po zakupie poprzez przesłanie do nas maila z danymi firmy oraz osoby, na którą został zakupiony produkt. Podczas zakupu Karty Podarunkowej fakturę można otrzymać wyłącznie przy zakupie samej Karty.

Jaki kurs wybrać?

Dla osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z dziedzinami, które wspiera eduweb.pl, przygotowaliśmy Specjalizacje po to, aby mogły one wybrać optymalne materiały szkoleniowe. W ramach Specjalizacji kursy zostały pogrupowane tematycznie a także w taki sposób, aby umożliwić ich przerabianie w odpowiedniej kolejności. Każda ścieżka Specjalizacji ma także wprowadzenie, które pozwoli Ci się zorientować, które materiały są idealne w Twoim przypadku. Oprócz samego doboru kursów, w ramach Specjalizacji eduweb.pl mamy także szereg dodatków, które zmotywują Cię do pracy, takich jak Odznaki czy Certyfikaty. Zapraszamy do strony opisu Specjalizacji.

Eduweb Support

Czym jest Eduweb Support?

Support to usługa pomocy, w ramach której staramy się pomagać użytkownikom rozwiązywać problemy, które napotkają podczas nauki z naszymi kursami. W ramach Supportu możliwe jest bezpłatne zadanie pytania do społeczności, jak również wariant odpłatny - pytanie do Eksperta. Pytania te na ogół są rozpatrywane przez autorów kursów i dokładamy wszelkich starań, aby były rozwiązywane w czasie krótszym niż 24 godziny. Jeśli tak się nie stanie - dokonujemy zwrotu punktu Supportu lub wpłaty za pytanie. Zakres wsparcia Ekspertów jest ograniczony tematycznie.

Jaki jest zakres wsparcia Ekspertów?

W ramach Supportu Eduweb staramy się, według naszej najlepszej wiedzy rozwiązywać Państwa problemy. Na ogół kontkatujemy się z autorami kursów, którzy wspierają nas z odpowiedziami na konketne pytania. W chwili obecnej jesteśmy w stanie zapewnić wsparcie z następujących tematów: Front-end Development, PHP oraz frameworki, Grafika i przygotowanie do druku, Pakiet aplikacji Adobe CC. Na inne pytania, postaramy się odpowiedzieć według naszych najlepszych umiejętności, ale nie jesteśmy w stanie zagwarantować Państwu wsparcia w ramach usługi Eksperta.

Kursy Online

Dostęp on-line

Jeśli wybrałeś dostęp on-line, po zakończeniu transakcji otrzymasz mailem login i hasło, a także adres strony na której możesz się zalogować. Kliknij na link i wprowadź odpowiednie dane. Przejdź do zakładki Moje Kursy, gdzie znajdują się zakupione materiały. Kurs możesz bezpiecznie pobrać na dysk i korzystać z niego offline w dowolnym czasie. Wystarczy, że przejdziesz do strony z opisem kursu który kupiłeś i wybierzesz zakładkę Oglądaj Kurs / Spis Treści. Po zalogowaniu wszystkie lekcje powinny być dostępne. Kursy w wersji online możesz obecnie oglądać i pobierać bezterminowo, jednak w niektórych sytuacjach, z uwagi na kontrolę legalności, możesz zostać poproszony o weryfikację mailową lub podanie numeru Certyfikatu Oryginalności kursu. Dlatego bardzo prosimy o przechowywanie swoich danych logowania w bezpiecznym miejscu, niedostępnym dla osób niepowołanych.

Różnice między kursami online a DVD

Nie ma żadnych różnic między kursami w wersji DVD a online, jeśli chodzi o ich zawartość. Są to dokładnie te same pliki. W przypadku kursu w wersji DVD książka znajduje się również w plikach do pobrania w fomacie ebook - .pdf. Do jej odczytania potrzebny jest program Acrobat Reader. Przy zakupie wersji DVD od ręki udostępniamy także wersję online kursu.

Problemy podczas pobierania

Jeśli podczas pobierania kursu wystąpią problemy, na przykład transfer zostanie przerwany, możesz przy rozpakowywaniu archiwum otrzymać komunikat, że plik jest uszkodzony lub występuje błąd CRC. Jeżeli pobierałeś kurs z pomocą przeglądarki, spróbuj najpierw zamknąć przeglądarkę i rozpakować materiał ponownie. Jeśli błąd występuje nadal, należy jeszcze raz pobrać kurs. W razie dalszych problemów prosimy o kontakt.

Hasło do Strefy Klienta nie działa

Proszę bardzo dokładnie kopiować adres e-mail i hasło, ponieważ każde wyjechanie poza obręb tekstu przy zaznaczaniu oznaczać może skopiowanie spacji sprzed lub zza tekstu kopiowanego. Jeżeli przepisujesz hasło ręcznie to proszę uważaj na wielkie litery, ponieważ mają one znaczenie. Możesz też spróbować zalogować się pod inną przeglądarką. Gdybyś dalej nie mógł się zalogować - zresetuj hasło z pomocą mechanizmu dostępnego podczas logowania. W razie dalszych problemów prosimy o kontakt.

Problemy

Brak plików źródłowych

Jeśli jednak do jakiegoś kursu nie ma takich plików, oznacza to że niestety nie otrzymaliśmy zgody na udostępnienie wszystkich plików źródłowych, jako że materiały, które wykorzystaliśmy zostały użyczone na okrojonej licencji (np. kurs After Effects). Wiele plików, na których można  pracować z kursami After Effects znajduje się na stronie http://www.hollywoodcamerawork.us/ i są do pobrania za darmo.

Problem z odtwarzaniem kursu

Po uruchomieniu lekcji z pliku index.html pojawia się jedynie czarne okienko:

Pliki na serwerze są cykliczne sprawdzane co do ich poprawności. Gdyby jednak nastąpiły jakiekolwiek błędy przy jego odpalaniu proponujemy spróbować następujących czynności:
- upewnić się, że w przeglądarce jest zainstalowany najnowszy Player Flash (http://get.adobe.com/pl/flashplayer/)
- zainstalować najnowszą Javę (http://www.java.com/pl/download/)
- wyczyścić pliki tymczasowe i uruchomić ponownie przeglądarkę a jeśli to nie zadziała w miarę możliwości spróbować uruchomić plik pod inną przeglądarką
- w ostateczności zmienić rozszerzenie pliku .flv w folderze video na .mov i sprawdzić, czy będzie odtwarzał się w QuickTime
- jeśli archiwum zwraca błąd plików, proponuję pobrać je ponownie korzystając z programu jak FlashGet czy GetRight lub iGetter na Mac'a.

Jeżeli występuje brak synchronizacji dźwięku i obrazu:

W takiej sytuacji proszę wejść do katalogu video i zmienić rozszerzenie dowolnej lekcji z flv na mov a następnie sprawdzić, czy taki błąd występuje również w Quick Timie. Najczęściej przyczyną tego typu błędów jest wadliwe działanie Windows Media Playera. Problem może również rozwiązać najnowszy Player Flash (http://get.adobe.com/pl/flashplayer/)

Ponowne pobranie kursu

Jeśli kurs został zagubiony czy utracony, możesz ponownie pobrać go ze Strefy Klienta. W niektórych przypadkach zostaniesz poproszony o weryfikację mailową lub innego rodzaju.

Eduweb Live

Czym jest Eduweb Live

Eduweb Live to innowacyjna usługa polegająca na prowadzeniu szkoleń w czasie rzeczywistym przez Internet. W ramach Eduweb Live prowadzimy również szkolenia stacjonarne na terenie największych miast w Polsce. Centrum szkoleniowe zlokalizowane jest w Warszawie. Natomiast szkolenia przez internet dostępne są w formie Warsztatów Online - seminariów i konsultacji przeprowadzanych co tydzień, do których dostęp gwarantuje wykupienie abonamentu.

Jak działają Warsztaty Online?

Warsztaty Online działają na platformie Eduweb Live i są to cykliczne spotkania organizowane kilka / kilkanaście razy w miesiącu, na których prowadzimy szkolenia na żywo przez internet. Można w nich uczestniczyć z każdego miejsca na Świecie. Warsztaty są również utrwalane w jakości HD i dostępne dla abonentów na platformie Eduweb Live. W Warsztatach może uczestniczyć aktywnie wiele osób, zadawać pytania, porozumiewać się na chacie oraz korzystać z plików źródłowych. Ekspert, który tłumaczy konkretne zagadnienia korzysta z kamery i mikrofonu, jak również udostępnia swój pulpit pokazując poszczególne operacje. W ramach Warsztatów prowadzimy, poza sesjami merytorycznymi, które kończą się serią pytań i odpowiedzi, również sesje konsultacyjne w ramach których ekspert z danej dziedziny pozostaje do dyspozycji klientów.

Jaki abonament Warsztatów Online wybrać?

Warsztaty Online dostępne są w kilku wersjach abonamentowych, spośród których mogą wybierać klienci. Dokładny opis a także film instruktażowy, wyjaśniający jak działa każda z wersji abonamentu, dostępny jest na stronach usługi Eduweb Live: Zobacz stronę Abonamentów.

Certyfikaty Eduweb

Kto może uzyskać Certyfikat eduweb?

Certyfikat może uzyskać każdy, kto przystąpi do testu sprawdzającego wiedzę w ramach jednej ze ścieżek certyfikacyjnych i uzyska pozytywny wynik. Jest to jedyny wymóg uzyskania certyfikatu. Test można zdać bezterminowo po jego uzyskaniu / wykupieniu.

Certyfikat Praktyk oraz Ekspert

Istnieją dwa rodzaje certyfikatów - Praktyk oraz Ekspert. Ścieżka Praktyk zawiera łatwiejsze pytania dla osób, które przerobiły kursy eduweb.pl i zaczynają pracę w branży. Egzaminy dla ekspertów są trudniejsze i zawierają większy zakres materiału do opanowania a także wymagają większego doświadczenia w konkretnym temacie. Osoby posiadające Certyfikat Ekspert otrzymują dodatkowe korzyści w postaci wyróżnienia na liście ekspertów a także specjalnych rekomendacji w serwisach partnerskich.

Jaki przygotować się do egzaminów?

Zakres materiału w każdym przypadku jest ściśle sprecyzowany i znajduje się w opisie egzaminu na stronie ze ścieżkami certyfikacyjnymi. Jednak w każdym teście mogą pojawić się również pytania ogólnie związane z rozumieniem zagadnienia, na które odpowiedź nie wynika bezpośrednio ze źródła.

Jak przebiega egzamin?

Po wykupieniu testu a następnie uruchomieniu go z poziomu Strefy Klienta, test jest przeprowadzany w oknie przeglądarki. Przed rozpoczęciem testu użytkownik jest informowany między innymi o ilości pytań, ich rodzaju, czasie trwania testu i progu zaliczenia. Wszystkie te informacje dostępne są także podczas zakupu testu na stronie z dostępnymi ścieżkami egzaminacyjnymi. Użytkownik musi posiadać kamerę internetową, która na czas testu powinna być cały czas włączona. Wynik egzaminu jest widoczny od razu po jego ukończeniu.

Pytania na egzaminie

Egzaminy składają się z pytań zamkniętych, w których należy zaznaczyć poprawną odpowiedź. Niekiedy poprawnych odpowiedzi jest więcej niż jedna, wówczas pytanie zostaje zaliczone tylko wtedy, gdy zaznaczone zostały wszystkie poprawne odpowiedzi i żadna błędna. Wszystkie pytania w teście mają przynajmniej jedną poprawną odpowiedź. Limit czasowy obowiązuje podczas trwania całego testu, zatem nie ma określonego czasu na każde pytanie. Można wracać do pytań, na które nie została udzielona odpowiedź, zostaną one odpowiednio oznaczone. Test kończy się po upływie określonego czasu lub po wciśnięciu przycisku zakończ. Tylko niektóre, trudniejsze egzaminy Praktyk mają podaną przy pytaniu wymaganą ilość odpowiedzi, większość egzaminów nie ma podanych takich informacji.

Co się dzieje po zakończeniu testu?

Egzamin może zostać zakończony przez użytkownika lub automatycznie po upływie określonego czasu. Po zakończeniu testu zostaje wyświetlona informacja, czy test został zaliczony, czy też nie. Nie ma możliwości wglądu poprawnych ani błędnych odpowiedzi. Jeśli wynik testu jest pozytywny, użytkownik jest proszony o podanie dodatkowych danych. Następnie, w ciągu siedmiu dni otrzymuje certyfikat oraz logo w wersji elektronicznej, a w ciągu kolejnych dwóch tygodni w wersji papierowej pocztą (dotyczy wyłącznie egzaminów Ekspert) . Jeśli wynik testu jest negatywny, aby ponownie przystąpić do egzaminu, trzeba go wykupić. W ilości podejść nie ma żadnych ograniczeń.

Dodatkowe warunki zaliczenia

Aby egzamin był ważny, użytkownik musi przez cały czas trwania testu mieć kamerę internetową skierowaną na siebie. Oprogramowanie certyfikacyjne włącza i wyłącza kamerę w odpowiednim momencie. Ponadto, użytkownik w trakcie trwania testu nie może minimalizować okna przeglądarki ani otwierać żadnych innych okien. Zaleca się wyłączenie wszelkich programów, które mogą spowodować utratę fokusa na oknie testu.

Kamera internetowa

Użytkownik zobowiązany jest do posiadania dowolnej kamery internetowej, która pozwala na rejestrację obrazu. Kamera jest automatycznie włączana przed rozpoczęciem testu i w zależności od oprogramowania wymaga to zgody użytkownika. Kamera podczas trwania testu musi być cały czas skierowana na zdającego a zdający powinien przebywać w odpowiednio jasnym pomieszczeniu, aby było go dokładnie widać. Po zakończeniu testu kamera jest wyłączana a zrzuty ekranu przekazywane do weryfikacji. W razie potrzeby specjalista eduweb.pl może kontaktować się ze zdającym aby potwierdzić jego tożsamość. Jeden ze zrzutów z kamery jest dodawany do bazy certyfikacyjnej i może zostać zweryfikowany np. przez pracodawcę po podaniu numeru ID Certyfikatu na stronie http://www.eduweb.pl/certyfikaty/. Zdjęcie to użytkownik może następnie zmienić co wymaga akceptacji administratora.

Ważność egzaminów

W związku z dynamiką zmian w zakresie oprogramowania i technik internetowych, każdy z certyfikatów traci ważność po upływie dwóch lat od jego wydania i użytkownik zobowiązany jest do jego odnowienia. Jeśli tego nie zrobi, będzie mógł nadal posługiwać się logo Eksperta lub Praktyka, jednak utraci dodatkowe korzyści płynące z korzystania z serwisów dla ekspertów eduweb.pl.

Język egzaminów

Wszystkie pytania i odpowiedzi są przygotowane w języku polskim. Jednak oryginalne nazwy poszczególnych funkcji, narzędzi oprogramowania, nazw palet, menu, są podawane w wersji angielskiej. Wynika to z faktu, iż kursy są opracowywane na angielskich wersjach programów.

Reklamacje

Jeśli podczas egzaminu wystąpią nieprzewidziane zdarzenia, jak również w przypadku, gdy któreś z pytań wzbudza wątpliwości zdającego, można zgłosić reklamację mailowo kontaktować się z nami, dokładnie opisując problem. Uzyskanie Certyfikatu wiąże się z różnymi korzyściami, które będziemy starali się regularnie rozszerzać. Zapewniamy też, że uczynimy wszystko co w naszej mocy, aby zapewnić współpracę z partnerami i pracodawcami. Jednak uzyskanie Certyfikatu nie gwarantuje zdobycia pracy czy zleceń. W razie jakichkolwiek pytań czy wątpliwości zapraszamy do działu kontakt

Szkolenia Stacjonarne

Oferta publiczna i indywidualna

Ofertę na szkolenia, które prowadzimy cyklicznie i są dostępne dla wszystkich możesz znaleźć na tej stronie. Jednak na życzenie prowadzimy także szkolenia zamknięte dla firm z którymi współpracujemy, gdzie zakres tematyczny jest dobierany na konkretne potrzeby i pozwala na uzyskanie precyzyjnej, potrzebnej na daną chwilę wiedzy. Prowadzimy także szkolenia na zasadzie konsultacji projektów, co polega na przygotowaniu bieżących projektów do pracy pod okiem trenera. Jeśli chcesz skorzystać z oferty szkoleń zamkniętych, prosimy o kontakt.

Co oferujemy w ramach Szkolenia?

Podczas szkolenia zapewniamy stanowisko komputerowe w klimatyzowanej, nowoczesnej sali szkoleniowej. Do dyspozycji uczestników pozostają dodatkowo tablety graficzne Wacom, bezprzewodowa mysz i klawiatura oraz kalibrowalny monitor Eizo. Zapewniamy podczas trwania całego szkolenia przerwy kawowe oraz przekąski, a także lunch w restauracji Vilanova (http://vilanova.pl/). Nie zapewniamy noclegu w trakcie szkolenia. Polecamy nocleg w hotelu DeSilva, który znajduje się ok 10 min. pieszo od naszego ośrodka.

Wskazówki dojazdu do naszego Ośrodka znajdziesz tutaj.

Płatności i zgłoszenia

Zgłoszenie należy przesłać przez specjalny formularz, który znajduje się na stronie listy szkoleń. Po przesłaniu zgłoszenia w ciągu 48 godzin otrzymasz przyjęcie zgłoszenia. Następnie, najpóźniej na tydzień przed szkoleniem otrzymasz ostateczne potwierdzenie wraz ze wskazówkami odnośnie godzin szkolenia, dojazdu do ośrodka i innymi. W potwierdzeniu znajdzie się także faktura proforma, którą należy opłacić jeszcze przed szkoleniem. W razie gdyby wpłata nie zdążyła zostać zaksięgowana na naszym koncie, prosimy o zabranie ze sobą na szkolenie potwierdzenia przelewu. Ceny szkoleń podawane w Katalogu są cenami netto i należy do nich doliczyć kwotę 23% VAT.

Anulowanie rezerwacji

Anulować zgłoszenie na szkolenie można najpóźniej na tydzień przed jego planowanym rozpoczęciem. W tym celu najlepiej skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 880 880 606. Anulowanie zgłoszenia w późniejszym terminie nie zwalnia uczestnika z obowiązku opłacenia szkolenia. Jeśli szkolenie nie dojdzie do skutku z powodu niedostatecznej ilości chętnych, choroby trenera czy innych powodów, poinformujemy o tym niezwłocznie uczestników. W każdym takim przypadku, jeśli już została uregulowana kwota za szkolenie, zostanie ona w całości zwrócona. Jeśli będzie to miało miejsce później niż na 7 dni przed szkoleniem, zwrócimy także wszelkie poniesione dodatkowo koszty, związane z transportem i zakwaterowaniem na miejscu po przedstawieniu rachunków.

badge

Jesteś o krok od zdobycia odznaki!

Jednym z brakujących kursów jest . Opublikuj to w Strefie klienta i sprawdź, jak idzie innym użytkownikom.

Zdobyłeś specjalizację!

Gratulacje! Zdobyłeś specializację . Opublikuj to w Strefie klienta i sprawdź, jak idzie innym użytkownikom.

Odbierz rabat 15%